Oct 6, 2012

Long road to ruin

Hoy me apetecía mucho llevar sombrero y mezclarlo con flecos y mis gafas nuevas que encontré ayer de casualidad curioseando en una tienda de segunda mano del Raval. Llevaba tiempo detrás de unas así, pero cuando no se busca se encuentra :) ¿Qué os parece la combinación? A partir de ahora me apetece poner una canción en cada post que me inspira, por que, ¿qué haríamos sin música? Yo desde luego nada, la necesito demasiado en mi día a dia! Un beso a todos, espero que os guste!!

I feel like wearing today my hat and combine it with fringes and my new shades that I found yesterday by chance browsing around a second-hand shop in Barcelona. I really wanted ones like these but when you stop looking, you find :) What do you think about the look? From now on I feel like choosing a song for every post that inspires me, because, what would we do without music? When it comes to me, nothing. I need music so much in my daily life. Kisses to everyone, hope you like it!!



 

Shirt ZARA / Fringed sweater FAUST / Pants MANGO / Loafers JEFFREY CAMPBELL /
Sunglasses VINTAGE / Hat FOREVER21 / Skulls neckerchief ?


Foo Fighters - Long road to ruin

XX

2 comments:

  1. Que buena idea lo de poner una canción! I mas una de Foo Fighters!! Me encanta el post de hoy!
    Molts petonets precioseta!!!

    ReplyDelete
  2. Classy shades,classy hat, nice clothes and a gorgeously-looking model. Everything in this post is lovely, even the blog's title :)

    ReplyDelete

Tu opinión cuenta, gracias por visitar mi blog! // Your opinion counts, thanks for visiting my blog!