Aug 19, 2012

Back to that summer in California


Checked shirt FOREVER 21 / Top ZARA / Shorts LEVI'S /
Booties ZARA / Necklace from Morocco

Esta camiseta me trae muchos recuerdos de mi verano en California, hace ya algunos añitos. Fue uno de esos veranos que sabes que no vas a olvidar nunca, aunque vivas muchas experiencias más, y es que me dejó una huella demasiado grande. Y, ordenando un poco mi armario el otro día, la encontré y me apeteció mucho llevarla de nuevo. ¿Qué os parece el outfit? Siempre me ha gustado darle un toque country al look añadiéndole camisa a cuadros y botas. Espero que os guste!

This checked shirt brings me a bunch of memories from my summer in California some years ago. It was one of those summers that you know you’ll never forget in your entire life, even if you live a lot of new experience, and that’s because it was really special. And, when I was tidying my wardrobe the other day, I found this shirt and I decided to wear it again. What do you think about the outfit? I love wearing country looks with this kind of shirts and boots. Hope you like it!


Foto: Roc Checa

XX

2 comments:

  1. i like your necklace and shoes!

    ReplyDelete
  2. Hey! Genial el post! La camisa a cuadros me encanta y te queda fenomenal. Sigue asi con el blog, preciosa. Un beso muy muy grande!! Muaks

    ReplyDelete

Tu opinión cuenta, gracias por visitar mi blog! // Your opinion counts, thanks for visiting my blog!